Cercetare

Pentru promovarea subiectelor curente şi achiziţia de cunoştinţe noi, FleetBoard este implicat în proiecte ştiinţifice de cercetare:

Proiectul de cercetare SETPOS (Secure European Truck Park Operational Services)

FleetBoard participă la un proiect de cercetare cu suport UE ce are drept scop crearea de zone protejate şi sigure la popasurile pentru autocamioane şi de a facilita şoferilor de autocamion rezervarea de locuri de parcare, de ex. prin intermediul sistemelor telematice. Alţi parteneri ai proiectului "Secure European Truck Park Operational Services" sunt ADAC, Asfinag, Autostrade, Tank & Rast, Veda and Telerout şi altele. Proiectul este sponsorizat cu 5,3 milioane € şi are o durată de valabilitate de 24 luni. Informaţii detaliate găsiţi la www.setpos.eu

Proiectul de cercetare Nestor II

FleetBoard a participat din 2003 până în 2005 la un proiect de cercetare Nestor II pentru reducerea de CO2 în traficul rutier. A fost vorba despre un proiect UE realizat în sponsorizare cu TÜV Rheinland. În cadrul studiului au fost analizate cca. 19.000 înregistrări de date de la clienţi FleetBoard şi s-a dovedit că prin utilizarea telematicii se poate obţine o sporire a eficienţei CO2. În plus, în cadrul cercetării s-a constatat că sistemele telematice se amortizează în termen de 1-1,5 ani.

Proiectul de cercetare SmartInfo

În calitate de parte a comitetului consultativ, FleetBoard sprijină proiectul sponsorizat din fondul de cercetare fundamentală al Universităţii St. Gallen „SmartInfo” – Supply and Marketing of Traffic Information. Comitetul consultativ reuneşte oameni de ştiinţă din diferite discipline de specialitate şi întreprinderi din mai multe domenii şi, prin întâlniri regulate, precum şi prin colaborare bilaterală a membrilor individuali cu Institutul Kühne pentru logistică acordă asistenţă în ceea ce priveşte conţinutul şi metoda. Bazat pe perspectivele de comportament informaţional, coordonare şi producţie informaţională se cercetează fenomenul „Furnizarea de beneficii prin informaţii din trafic în transportul rutier de marfă”. Obiectivele sunt clarificarea folosirii limitate de până acum şi a ofertei precare, identificarea valorilor potenţiale şi a caracteristicilor aducătoare de beneficiu, deosebirea grupelor de utilizatori şi derivarea de premise pentru o comercializare reuşită a informaţiilor din trafic.

Logistik-V’Info

Proiectul LOGISTIK-V’INFO arată cum se pot exploata la maxim potenţialele de îmbunătăţire pentru trafic şi mediu printr-o asistenţă preventivă a şoferilor şi ce avantaje rezultă pentru firmele care deţin flote de autovehicule prin costuri de transport reduse şi creşterea fiabilităţii.

Punerea la dispoziţie de informaţii dinamice de trafic este adaptată consecvent la utilizarea în traficul rutier de mărfuri şi este realizată în mod exemplar pentru centrala de informaţii de trafic RUHRPILOT. În cadrul planificărilor de curse, luarea în considerare a traseelor de circulaţie permite evitarea în spaţiu şi timp a zonelor de trafic solicitate intens. În cadrul comenzii curselor, prin luarea suplimentară în considerare a informaţiilor actuale de trafic se pot indentifica întârzierile iar dispecerul poate reacţiona imediat.

Prin asistenţa şoferilor în situaţiile de trafic momentane sau viitoare (de ex. comutarea semafoarelor sau reacţia autovehiculelor care circulă în faţă) aceştia pot reacţiona concret la condiţiile de circulaţie optimizând astfel timpii de condus şi consumul.

X

Utilizarea de cookies

Daimler foloseşte aşa-numitele “cookies” pentru optimizarea şi perfecţionarea continuă a paginii de internet.Prin utilizarea în continuare a paginii de internet declaraţi că sunteţi de acord cu utilizarea de cookies.

Pentru informaţii suplimentare, consultaţi indicaţiile referitoare la fişierele cookie.

Vizita dvs. la acest website este anonimă și creată de un serviciu de analiză web. Dacă nu doriți acest lucru vă rugăm să apăsați aici.

Mai multe informații se găsesc la Informații legale.