Este necesară o actualizare de hardware

Informații privind înlocuirea hardware-ului.

Pe această pagină găsiți toate informațiile importante pentru a efectua înlocuirea hardware-ului unităților dvs. actuale TP3, TP4 și TP5, necesară din cauza Life Cycle Management și, în plus, a închiderii rețelelor 2G și 3G. În cazul închiderii rețelei 2G, vă rugăm să luați în considerare și autovehiculele aflate în tranzit (de exemplu, prin Elveția, începând cu 31.12.2022).

Închiderea rețelelor 2G și 3G

Lista țărilor în care sunt planificate închiderile rețelelor

Ce țări sunt vizate: 2G3G_Network_Availability_Map.pdf.

Procesul de înlocuire a hardware-ului

Patru pași pentru o înlocuire reușită a hardware-ului:

1. Comandarea hardware-ului și stabilirea unei programări în atelier

Piese pentru autovehiculele Mercedes-Benz: Vă rugăm să consultați catalogul standard (Xentry Parts Information)

Piese pentru autovehiculele străine

2. Dezactivarea autovehiculului cu hardware-ul vechi

Dezactivați autovehiculul cu 2-3 zile ÎNAINTE de programarea la atelier.

Caseta Activare/Dezactivare: Selectați dezactivare.

3. Se face reechiparea autovehiculului în atelier

Instrucțiuni pentru autovehiculele Mercedes-Benz: Vă rugăm să consultați catalogul standard (Xentry Parts Information)

Instrucțiuni pentru autovehiculele străine (1)

Instrucțiuni pentru autovehiculele străine (2)

Instrucțiuni de verificare pentru autovehiculele străine

Numărul de telefon poate fi găsit cu ajutorul generatorului de numere de telefon, pentru aceasta, introduceți numărul ICCID în linkul furnizat mai jos.

4. Activarea autovehiculului cu hardware-ul nou

Inițiați activarea după efectuarea cu succes a conversiei

FleetBoard: Online Support Center -> caseta Activare/dezactivare: selectați activare.

La activare, vă rugăm să indicați numărul de serie (vezi mai jos) al unității afectate cu ajutorul Online Support Center.

Aici găsiți numărul de serie / ICCID:

Căutare număr de telefon:

Contact: