AVEŢI ÎNTREBĂRI LEGATE DE SERVICIUL DVS.?

Fleetboard Portal

Ce este noul portal Fleetboard și prin ce diferă de soluția desktop actuală?

Noul portal Fleetboard înlocuiește ca soluție completă sistemele anterioare Mercedes-Benz Trucks Uptime Portal și Fleetboard Cockpit. Portalul oferă o interfață online cu utilizatorul, intuitivă, pentru gestionarea serviciilor Mercedes-Benz Trucks Uptime sau Fleetboard rezervate.

Avantajele dumneavoastră:

  • Nu este necesară instalarea locală
  • Lucru simultan și independent de locație pe mai multe dispozitive (de exemplu, smartphone și laptop)
  • Cicluri de dezvoltare mai rapide și, prin urmare, introducerea în timp util a noilor funcții
  • Reducerea timpilor de nefuncționare printr-o înlăturare mai rapidă a erorilor

Ce funcții oferă noul portal Fleetboard?

Funcționalitatea și disponibilitatea noului portal Fleetboard sunt supuse unei dezvoltări continue. Puteți găsi volumul actual al serviciilor aici: Service Description

Cui îi este disponibil noul portal Fleetboard?

Noul portal Fleetboard este, practic, disponibil pentru toți clienții Fleetboard și Mercedes-Benz Trucks Uptime existenți. Dacă dvs., în calitate de client existent, puteți beneficia deja de noul portal Fleetboard, depinde de nivelul de dezvoltare și de serviciile rezervate de dvs. Pentru informații suplimentare, vă rugăm să vă adresați partenerului dvs. comercial.

Pot folosi în continuare și vechiul portal Mercedes-Uptime, respectiv portalul Fleetboard?

Noul portal Fleetboard va înlocui complet Fleetboard Cockpit sau Mercedes-Benz Trucks Uptime Portal în viitor. Imediat ce sunteți invitat la noul portal în calitate de client existent, accesul la vechiul sistem mai este încă posibil temporar. Apoi, contul dvs. de utilizator va fi dezactivat.

Care sunt cerințele de utilizare pentru noul portal Fleetboard?

Premise de sistem

Pentru utilizarea noului portal Fleetboard, vă recomandăm browserele Google Chrome, Mozilla Firefox sau Microsoft Edge. Pentru înregistrare, este necesară o adresă de e-mail.

Cerințe hardware

Utilizarea noului portal Fleetboard este legată - în funcție de stadiul actual de dezvoltare - de anumite versiuni ale hardware-ului din autovehiculul dvs. Pentru a afla hardware-ul acceptat și configurația din autovehiculul dvs., adresați-vă partenerului dvs. comercial.

Cum obțin acces la noul portal Fleetboard?

Pentru utilizarea portalului Fleetboard, este necesar un contract cadru Fleetboard sau un contract Mercedes-Benz Trucks Uptime. Accesul la portal este posibil numai printr-o invitație personalizată de la un utilizator existent. Acesta poate permite accesul la flotele selectate și la datele relevante.

Cum mă înregistrez în noul portal Fleetboard dacă am primit o invitație?

Faceți clic pe linkul din invitația pe care ați primit-o prin e-mail. Apoi introduceți o parolă individuală în ecranul de înregistrare și autentificați-vă.

Un ghid detaliat cu privire la procesul de înregistrare poate fi găsit aici:

Cum funcționează activarea sau dezactivarea autovehiculului în noul portal Fleetboard?

Procedura de activare și dezactivare a autovehiculului rămâne neschimbată. Le puteți controla ca de obicei prin serviciul Support Center de pe pagina web Fleetboard: Fleetboard: Online Support Center

Pot să mă conectez simultan la contul meu de utilizator cu diferite terminale?

Vă puteți autentifica simultan prin intermediul unor terminale sau browsere diferite.

Cât timp sunt stocate datele în cloud?

Datele sunt stocate atâta timp cât este necesar pentru prestarea serviciilor relevante, în conformitate cu reglementările privind protecția datelor. Ștergerea automată are loc după expirarea intervalului de timp respectiv.

Este posibilă conectarea sistemelor externe în portalul Fleetboard?

Momentan nu sunt oferite interfețe prin noul portal Fleetboard. Acest lucru are loc într-o etapă ulterioară a dezvoltării.

Pentru ce vehicule electrice pot oferi servicii digitale și care sunt serviciile disponibile?

În prezent, serviciile digitale pot fi oferite doar pe eActros și eEconic. Serviciile disponibile pentru autovehiculele electrice sunt cartografierea, jurnalul de parcurs, gestionarea încărcării și Mercedes-Benz Trucks Uptime.

Charge Management

Charge Management funcționează cu stațiile mele de încărcare existente?

Charge Management oferă servicii pentru stațiile de încărcare din depozitele private. Lista actuală a stațiilor de încărcare compatibile poate fi găsită pe pagina noastră web. Testăm în permanență noile stații de încărcare de la diferiți furnizori cu privire la compatibilitatea cu Charge Management.

Charge Management funcționează cu rețeaua publică de încărcare?

Începând cu ziua de azi, sesiunile de încărcare publice nu pot fi monitorizate cu Charge Management. Odată cu extinderea disponibilității rețelei de încărcare pentru camioane, intenționăm să adaugăm acest aspect la serviciu.

De unde obțineți informații cu privire la starea de încărcare a bateriei și la autonomia rămasă?

Datele privind starea de încărcare a bateriei și autonomia rămasă provin direct din autovehicul. Datele sunt afișate în următoarele aplicații: Map, Uptime

Stațiile de încărcare comunică direct cu backendul Daimler Truck sau există o interfață între backendurile furnizorului de încărcare și Daimler Truck?

Stația de încărcare comunică direct cu backendul Daimler Truck prin intermediul cartelei SIM sau a conexiunii prin cablu. Comunicarea se bazează pe standardul OCPP 1,6.

Limita de încărcare este valabilă pentru fiecare autovehicul sau pentru întreaga stație de încărcare?

Pentru întreaga stație de încărcare. Aceasta distribuie apoi puterea în funcție de capacitatea de absorbție a autovehiculelor, care sunt, dacă este necesar, conectate în același timp prin mai multe conexiuni.

Cine mă poate ajuta dacă am o problemă cu stația mea de încărcare?

Stație de încărcare de la Siemens: În caz de probleme, vă rugăm să vă adresați departamentului de asistență Fleetboard sau Siemens. Stație de încărcare de la alți producători: În cazul unei probleme cu hardware-ul stației de încărcare, vă rugăm să contactați echipa de asistență a producătorului stației dvs. de încărcare. Orice problemă legată de aplicația de încărcare Fleetboard va fi rezolvată de serviciul de asistență Fleetboard.

Daimler Truck/Fleetboard pune la dispoziție cartele SIM pentru stația de încărcare a clienților?

Nu, Daimler Truck/Fleetboard nu pune la dispoziția clienților cartele SIM. O stație de încărcare poate fi conectată la Internet prin LAN, WLAN sau cartelă SIM.

La cât trafic de date trebuie să mă aștept atunci când stația mea de încărcare este conectată la internet prin cartela SIM?

Unul dintre furnizorii noștri de stații de încărcare estimează un transfer de date de aproximativ < 500 MB pe lună.

Sunt disponibile stații de încărcare compatibile pe toate piețele Fleetboard?

Stațiile de încărcare compatibile cu Charge Management trebuie să se găsească pe toate piețele pe care sunt disponibile modelele eActros/eEconic. Lista actuală a stațiilor de încărcare compatibile poate fi găsită pe pagina noastră web: https://www.fleetboard.info/digital-solutions/fleetboard-portal/fleetboard-charge-management/

Mercedes-Benz Trucks Uptime

Unde pot găsi informațiile mele Mercedes-Benz Trucks Uptime?

Portalul dumneavoastră Mercedes-Benz Trucks Uptime este integrat în noul portal Fleetboard. 

Serviciile Fleetboard sunt obligatorii pentru utilizarea Mercedes-Benz Trucks Uptime?

Nu, nu sunt. Mercedes-Benz Trucks Uptime face parte dintr-un contract de service bazat pe autovehicul și nu face parte dintr-un contract cadru Fleetboard.

Pentru ce autovehicule este disponibil Mercedes-Benz Trucks Uptime?

Utilizarea Mercedes-Benz Trucks Uptime este posibilă doar cu un camion Mercedes-Benz.

În prezent, serviciul Mercedes-Benz Trucks Uptime este disponibil pentru seriile constructive „Actros”, „Antos”, „Arocs”, „Atego”, „eActros”, „Econic” și „eEconic”, cu condiția îndeplinirii condițiilor tehnice, sub rezerva excepțiilor specifice țărilor și autovehiculelor.

Pentru informații detaliate despre disponibilitatea serviciului, vă rugăm să vă adresați partenerului dvs. de service Mercedes-Benz Trucks.

Mercedes-Benz Trucks Uptime este disponibil și pentru autovehicule electrice?

Da, MB Trucks Uptime poate fi oferit în general pentru autovehiculele electrice Mercedes-Benz și este disponibil în portalul Fleetboard https://my.fleetboard.com

Cockpit

Care sunt condiţiile preliminare de sistem pentru cockpitul Fleetboard?
Pentru folosirea optimă a serviciilor Fleetboard, vă recomandăm asigurarea următoarelor condiţii preliminare minime de sistem:
Cerințe de sistem

Cum efectuez o actualizare a cockpitului Fleetboard?
Puteţi porni actualizarea în Clientul Cockpit la Ajutor/Actualizare

De unde pot să descarc cockpitul Fleetboard?
Cea mai recentă versiune o găsiţi la următorul link: Versiunea de Cockpit

ÎNREGISTRAREA TIMPULUI

Înregistrarea timpului Fleetboard susţine funcţionarea cu 2 şoferi?
În înregistrarea timpului Fleetboard vă sunt afişate şi datele celui de al doilea şofer.

DESCĂRCARE MEMORIE DE MASĂ ŞI (CARDURI ŞOFER)

Cum pot administra descărcarea cardurilor şofer?
Descărcarea cardurilor şofer o puteţi administra în Fleetboard. Instrucţiuni detaliate în acest sens găsiţi în manualul cockpitului Fleetboard.

Cum pot administra descărcarea cardurilor şofer?
Descărcarea cardurilor şofer o puteţi administra în Fleetboard. Instrucţiuni detaliate în acest sens găsiţi în manualul cockpitului Fleetboard.

Care sunt avantajele mele cu Card Hotel?
Hotelul nostru de carduri păstrează cardurile companiei dvs. disponibile 24/7. Nu este nevoie să gestionați singur cardurile companiei sau să utilizați un cititor de carduri. Cu Card Hotel asigurăm un acces 24/7 pentru descărcările tahografelor.

Cum pot să vă trimit cardurile mele de companie?
Urmați instrucțiunile pas cu pas din cadrul configurării. Vă explicăm cum să trimiteți cardurile companiei la hotelul nostru de carduri, inclusiv adresa.

Câte carduri de companie pot trimite la hotelul de carduri?
Vă recomandăm să depuneți un card de companie la 50 de autovehicule din flota dvs.

Cum îmi pot recupera cardurile de companie?
Contactați serviciul de asistență Fleetboard. Vom aranja apoi returnarea cardului dvs. de companie.

Ce se întâmplă când cardurile mele de companie expiră?
Vă vom notifica cu 90 de zile înainte de data expirării. După data expirării, vom distruge în siguranță cardul în numele dvs. Dacă doriți să păstrați cardul, vă rugăm să vă adresați serviciului de asistență Fleetboard.

PAROLĂ

Mi-am uitat parola de utilizator. Cum procedez?
Vă rugăm să vă adresaţi mai întâi administratorului dvs. intern Fleetboard.
Dacă nu îl cunoaşteţi, contactaţi serviciul de asistenţă al Centrului de asistenţă online.

TAHOGRAF SMART

În vehiculul dvs. este montat un tahograf Smart. Ce trebuie să luaţi în considerare?

  • Din 15.06.2019 este obligatoriu nou Tahograf Smart (DTCO 4.0 / tahograf generaţia 2 la reînmatricularea vehiculelor
  • Odată cu introducerea noului Tahograf Smart se introduc şi noi carduri de atelier, carduri de firmă şi carduri de şofer (carduri generaţia 2)
  • Tahografele Smart pot fi configurate numai cu carduri de atelier din generaţia 2
  • Cardurile de firmă şi cardurile de şofer pot fi folosite în continuare, la expirare/înlocuire vor fi emise carduri de generaţia 2

Atenţie:

  • Pentru vehicule cu Tahografe Smart nu există aprobare pentru calculatorul de bord Fleetboard TP4
  • Vehiculele cu Tahografe Smart trebuie să fie echipate cu un calculatorul de bord TP5 / cTP
  • Clienţii au nevoie de cea mai nouă versiune a cockpitului Fleetboard (1.28 sau mai nouă)

AVEŢI ÎNTREBĂRI LEGATE DE HARDWARE?

AVEŢI ÎNTREBĂRI LEGATE DE ACTIVARE/DEZACTIVARE?

ACTIVARE

Ce influenţează durata unei activări?
Durata unei activări este în funcţie de mai mulţi factori, ca de ex. sistemul hardware montat şi recepţia radio a acestuia. În plus, vă rugăm să vă asiguraţi că aprinderea este pornită pe timpul activării, cel puţin o dată pe zi.

Cum pot solicita activarea vehiculului meu?
Activaţi-vă vehiculul cu ajutorul formularului nostru de asistenţă online:
Centrul de asistenţă online

DEZACTIVARE

Cum pot solicita dezactivarea vehiculului meu?
Dezactivaţi-vă vehiculul cu ajutorul formularului nostru de asistenţă online:
Centrul de asistenţă online

AVEŢI ÎNTREBĂRI LEGATE DE FACTURĂ/CONTRACT?

Contract

Unde găsesc numărul meu de contract precum şi numărul de client?
Numărul de contract este numărul format din 10 cifre din contractul dvs., care începe cu „14”. Numărul de client este numărul format din 5 sau 6 cifre şi se află de asemenea în contractul dvs.

Pot efectua o conversie a contractului de la serviciul Managementul transporturilor la serviciul Messaging?
Este posibilă o conversie a contractului. În acest scop este necesară o modificare a contractului cadru. Pentru aceasta contactaţi persoana dvs. de contact de la distribuţie: Contacte vânzări.

Cât timp sunt stocate datele în sistemul Fleetboard?
În funcţie de tipul de date, sunt stabilite diverse termene de stocare, pe care le găsiţi în Prevederi privind protecţia datelor Fleetboard.

Unde găsesc un sumar al serviciilor mele rezervate?
Găsiţi serviciile dvs. rezervate în confirmarea dvs. de contract.   

FACTURĂ

De ce mi se calculează o taxă de conectare şi/sau o taxă anuală?         
Taxa de conectare şi/sau taxa anuală este parte componentă a contractului dvs. cu Fleetboard.

De ce este calculat un vehicul, deşi nu se mai află în parcul meu auto?
Vehiculul apare în acest caz a nu fi dezactivat. Puteţi solicita oricând dezactivarea unui vehicul pe care nu îl mai aveţi în uz, cu ajutorul formularului nostru online. În cazul în care deja aţi vândut sau returnat vehiculul, avem nevoie de o dovadă ca de ex. contract al partenerului de leasing sau factură de vânzare.     

Când sunt întocmite facturile?          
Facturile se întocmesc la începutul fiecărei luni.

Why was I billed for a connection and / or annual fee?        
The connection and / or annual fee is part of your contract with Fleetboard.   

Why am I billed for a vehicle that is no longer part of my fleet?
In this case, the vehicle appears not to have been deactivated. Using our online form, you can deactivate vehicles that you are no longer operating at any time. If you have already sold or returned the vehicle, we shall need proof in the form of e.g. a leasing partner contract or a sales contract.           

When are the invoices written?
Invoices are written at the beginning of each month. 

FLOTĂ PARTENER

Aş dori să solicit o flotă partener. Cum procedez?
Vă rugăm să selectați în Online Support Center, la „Ajutor administrativ”, mai întâi „Asociere flotă partener” și apoi „Solicitare asociere”.

Reţineţi că formularul trebuie să fie semnat de persoana de contact responsabilă a flotei proprii.

AVEŢI ÎNTREBĂRI LEGATE DE APLICAŢIILE FLEETBOARD?

Fleet.app

Ce funcţionalităţi oferă aplicaţia Fleet.app a Fleetboard?
> Analiza performanţei cu evaluarea stilului de conducere şi gradul de dificultate (cu privire la vehicul sau şofer)
> Înregistrarea cursei (poziţie, derularea rutei)
> Sumar al prognozelor privind timpul de conducere
> Timpi de conducere şi timpi de odihnă

De unde descarc aplicaţia Fleet.app a Fleetboard?
Aplicaţii Fleetboard pot fi descărcate din Google Play Store, Apple App Store.

Cine este grupul țintă al aplicației Fleet.App?
CustomerAdmin, manageri și dispeceri

Fleetboard Driver

Ce funcţionalităţi oferă aplicaţia Fleetboard Driver?
Informaţii importante pentru şofer din serviciile managementul timpului, analiza performanţei şi urmărire şi regăsire (Track & Trace)

Cum pot modifica numărul cardului de şofer în aplicaţia Fleetboard Driver?
Pentru aceasta logaţi-vă cu adresa dvs. de e-mail şi parola dvs. personală în Fleetboard Driver.
La fila „Profilul meu” aveţi acum posibilitatea de a modifica numărul cardului de şofer la „Înnoire card şofer”.

Cum înregistrez un şofer în aplicaţia Fleetboard Driver?
1. Înregistraţi-vă în aplicaţie cu numele dvs., adresa de e-mail, limba, parola şi acceptaţi Condiţiile Generale de Afaceri.
2. Veţi primi un e-mail pe care vă rugăm să-l confirmaţi.

De unde descarc aplicaţia Fleetboard Driver?
Aplicaţii Fleetboard pot fi descărcate din Google Play Store şi Apple App Store.

PREMISE

Ce servicii Fleetboard trebuie să fi rezervat pentru a putea vedea în aplicaţia Fleetboard Driver date în Performance Coach, Time Manageri şi Camionul Meu?
Pentru următoarele vizualizări trebuie să fie rezervat serviciul corespunzător:
Pentru Time Manager trebuie să rezervaţi serviciul Înregistrarea timpului.
Pentru Performance Coach trebuie să rezervaţi serviciul     
Analiza performanţei.
Pentru Camionul Meu trebuie să rezervaţi serviciul     
Urmărire şi regăsire (Track & Trace).

Cum pot să văd în calitate de şofer informaţii în Performance Coach, Time Manager şi Camionul Meu?
1. După înregistrare şi prima conectare, este afişată verificarea cardului şofer.
2. Parcurgeţi următorii patru paşi.
3. Adăugaţi apoi în aplicaţie cardul şofer şi ţara în care a fost emis
4. Adăugaţi kilometrajul vehiculului Fleetboard la care este introdus cardul şofer
5. Deplasaţi-vă cca. 15 minute cu vehiculul dvs. pentru ca datele să fie transferate
6. Fleetboard verifică acum automat dacă datele introduse în aplicaţie corespund cu datele Fleetboard
7. (Vă rugăm să reţineţi că verificarea poate dura până la 24 de ore)
8. Dacă verificarea este încheiată cu succes, dispecerul dvs. primeşte automat un mesaj în cockpit pentru aprobarea datelor
9. De îndată ce datele sunt aprobate, vă vedeţi datele în aplicaţie.
10. Dacă verificarea nu este încheiată cu succes, verificaţi datele introduse de dvs. şi repetaţi verificarea cardului şofer.
11. Dacă totuşi verificarea nu este posibilă, contactaţi-ne direct prin intermediul aplicaţiei.

Contact

Contact

Mă interesează produsele/serviciile Fleetboard. Cui mă pot adresa?
Aici găsiţi o listă cu contactele noastre de distribuţie: Contacte vânzări

Unde pot trimite o cerere de angajare / afla starea cererii mele de angajare?
Cererea dvs. de angajare trebuie transmisă prin intermediul www.daimler.com/career. În acest portal puteţi interoga în plus starea actuală a cererii dvs. de angajare.

De unde pot cumpăra articole promoţionale Fleetboard?
Articolele noastre promoţionale nu sunt de vânzare. dacă sunteţi interesat, vă rugăm să vă adresaţi persoanei dvs. de contact pentru distribuţie.