AVEŢI ÎNTREBĂRI LEGATE DE SERVICIUL DVS.?
Fleetboard Portal
Ce este noul portal FleetBoard și prin ce diferă de soluția desktop actuală?
Noul portal FleetBoard, bazat pe web, înlocuiește aplicația desktop „Cockpit” și oferă ghidare de ultimă generație pentru utilizatori, design intuitiv și integrarea unor servicii cunoscute și noi, cum ar fi Mercedes Benz Uptime sau Charge Management pentru autovehiculele alimentate electric.
- Soluție web cu autentificare cu doi factori
- Fără instalare și, prin urmare, cicluri de actualizare mai rapide
- Autovehicul flexibil (Assets) și managementul flotei (Tenants).
- Administrarea utilizatorilor bazată pe invitații
Ce funcții oferă noul portal FleetBoard?
Noul portal FleetBoard este supus unei dezvoltări permanente. Puteți găsi volumul actual al serviciilor aici
Cui îi este disponibil noul portal FleetBoard și cum se utilizează?
Puteți beneficia de noul portal FleetBoard dacă volumul serviciilor rezervate corespunde contractului și stadiului actual de dezvoltare. Utilizarea în paralel a noului portal și a FleetBoard Cockpit poate fi utilizată doar într-o măsură limitată. Pentru informații mai detaliate, vă rugăm să vă adresați reprezentantului dumneavoastră de vânzări
Care sunt cerințele de sistem și hardware pentru noul portal?
Hardware-ul inclus ar trebui să fie compatibil din punct de vedere tehnic cu cloud-ul.
- CTP1 126.400.900 Zulu/ CTP2 139.201.906 ATLANT RC02
- TP5 122.240.900 Zulu
TP4 va fi acceptat la o dată ulterioară.
Browserele recomandate sunt: Chrome, Firefox, Safari în versiunea actuală
Informațiile actuale pot fi găsite la: https://my.fleetboard.com/legal/ro/servicedescription.html
Cum se obține acces la portalul FB și cum se realizează înregistrarea?
Pentru utilizarea portalului FleetBoard, este necesar un contract-cadru FleetBoard sau un contract Mercedes-Benz Uptime. Accesul la portal este posibil numai după invitația de către sistem sau de către utilizatorii deja înregistrați, caz în care vă vor fi puse la dispoziție noi date de acces. După finalizarea cu succes a procesului de înregistrare, portalul vă este disponibil: VIDEO.
De ce este necesară autentificarea cu doi factori pentru conectare?
Autentificarea cu doi factori este necesară pentru a preveni accesul neautorizat la serviciile
dumneavoastră. Pentru aceasta, aveți nevoie de o aplicație corespunzătoare pentru smartphone-ul dumneavoastră, de exemplu
- Autentificare Google
- Autentificare Microsoft
Instalați una dintre aplicațiile corespunzătoare pe smartphone sau desktop pentru a vă putea autentifica. Autentificarea este valabilă timp de 30 de zile
Se modifică ceva la activarea/dezactivarea autovehiculului?
Procedura de activare/dezactivare a autovehiculului nu s-a modificat: https://www.fleetboard.ro/servicii-contact/online-support-center/#/
Charge Management
Serviciul „Charge Management” funcționează cu stațiile mele de încărcare existente?
În prezent, putem accepta stațiile de încărcare de la (partenerii noștri) Siemens și Engie. Adăugăm zilnic mai multe stații de încărcare și furnizori în lista noastră. Putem accepta toate stațiile de încărcare cu protocoalele ISO15118 și OCPP 1.6.
Serviciul „Charge Management” acceptă rețeaua publică de încărcare?
În prezent, nu acceptăm rețeaua publică de încărcare, ci doar stațiile de încărcare ale depourilor. Vom oferi suport și în cazul în care rețeaua publică de încărcare de înaltă tensiune va fi extinsă în continuare.
De unde obțineți informații cu privire la starea de încărcare a bateriei și la autonomia rămasă?
Datele privind starea de încărcare a bateriei și autonomia rămasă provin direct de la autovehiculul însuși.
Stația de încărcare comunică direct cu back end-ul nostru sau într-un back end Siemens și apoi prin intermediul unei interfețe cu noi?
Stația de încărcare comunică direct cu back end-ul nostru prin intermediul cartelei SIM sau prin intermediul conexiunii la internet a clientului
Limita de încărcare se aplică per autovehicul sau pentru întreaga stație?
Pentru întreaga stație de încărcare. Aceasta distribuie apoi energia în funcție de capacitatea autovehiculelor, dacă este necesar prin mai multe conexiuni conectate în același timp
Cine mă poate ajuta dacă am o problemă cu stația mea de încărcare?
Da, primul nostru nivel redirecționează în cazul unei probleme de HW către al doilea nivel corespunzător al producătorului (numai în cazul partenerilor oficiali, adică Siemens și EV-BOX).
Stațiile de încărcare sunt disponibile deocamdată doar în Germania?
Nu, pe toate piețele eActros lucrăm împreună cu partenerul stației de încărcare care a fost definit pentru piață (Siemens sau Engie/EV-BOX).
Mercedes-Benz Uptime
Unde pot găsi informațiile mele Mercedes-Benz Uptime?
Portalul dumneavoastră Mercedes-Benz Uptime este integrat în noul portal FleetBoard.
Sunt obligatorii serviciile FleetBoard pentru MB Uptime?
Nu, nu sunt. Mercedes-Benz Uptime face parte dintr-un contract de service bazat pe autovehicul și nu face parte dintr-un contract-cadru FleetBoard.
Există o funcție automată de reamintire pentru utilizatori/clienți în cazul în care un partener de service Mercedes-Benz este șters sau nu mai este disponibil?
Dacă un partener de service nu mai este disponibil ( de exemplu, deoarece punctul de service a fost închis), atelierul setat ca implicit este atribuit camionului corespunzător. Același lucru este valabil și pentru persoanele de contact implicite.
Câte persoane de contact poate atribui un client fiecărui autovehicul?
Fiecărui camion i se pot atribui maximum trei persoane de contact. Bineînțeles, acestea nu trebuie să fie aceleași pentru fiecare autovehicul. Prin urmare, numărul total de persoane de contact poate fi mai mare.
Cum se estimează starea bateriei (State of Health, SoH)?
Starea indică procentul de capacitate utilă a bateriei de înaltă tensiune care mai poate fi utilizată. Această valoare este un indicator al stării bateriei de înaltă tensiune.
Cum se calculează numărul de cicluri complete echivalente (ale bateriei)?
Pentru calcularea ciclurilor complete echivalente, se însumează fluxul de energie din procesele de încărcare și descărcare. Un ciclu complet echivalent corespunde dublului energiei nominale a unei baterii de înaltă tensiune.
Este luată în considerare înlocuirea unui modul de baterie de înaltă tensiune în ceea ce privește starea bateriei și numărul de cicluri?
Valoarea de stare afișată în portalul FleetBoard indică întotdeauna nivelul minim al tuturor modulelor de baterie de înaltă tensiune instalate. De aceea, valoarea nu se modifică dacă modulul de baterie de înaltă tensiune înlocuit nu a fost cel cu cel mai scăzut nivel.
Cockpit
Care sunt condiţiile preliminare de sistem pentru cockpitul Fleetboard?
Pentru folosirea optimă a serviciilor Fleetboard, vă recomandăm asigurarea următoarelor condiţii preliminare minime de sistem:
Cerințe de sistem
Cum efectuez o actualizare a cockpitului Fleetboard?
Puteţi porni actualizarea în Clientul Cockpit la Ajutor/Actualizare
De unde pot să descarc cockpitul Fleetboard?
Cea mai recentă versiune o găsiţi la următorul link: Versiunea de Cockpit
ÎNREGISTRAREA TIMPULUI
Înregistrarea timpului Fleetboard susţine funcţionarea cu 2 şoferi?
În înregistrarea timpului Fleetboard vă sunt afişate şi datele celui de al doilea şofer.
DESCĂRCARE MEMORIE DE MASĂ ŞI (CARDURI ŞOFER)
Ce cititor de card recomandă Fleetboard?
Fleetboard recomandă cititorul de card OMNIKEY 3121 USB.
Cine realizează administrarea cititorului de card.
Conectarea cititorului de card şi, dacă este nevoie, instalarea driverelor necesare trebuie efectuate de către client.
Cine pune la dispoziţie cititorul de card?
Cititorul de card trebuie pus la dispoziţie de către client.
Cum pot administra descărcarea cardurilor şofer?
Descărcarea cardurilor şofer o puteţi administra în Fleetboard. Instrucţiuni detaliate în acest sens găsiţi în manualul cockpitului Fleetboard.
Cum pot administra descărcarea cardurilor şofer?
Descărcarea cardurilor şofer o puteţi administra în Fleetboard. Instrucţiuni detaliate în acest sens găsiţi în manualul cockpitului Fleetboard.
DispoPilot.guide
Cum instalez actualizarea de carduri pentru DispoPilot.guide (generaţia 2)?
Fişierul de instalare precum şi informaţii suplimentare referitoare la descărcare/instalare găsiţi la: Actualizare harta
PAROLĂ
Mi-am uitat parola de utilizator. Cum procedez?
Vă rugăm să vă adresaţi mai întâi administratorului dvs. intern Fleetboard.
Dacă nu îl cunoaşteţi, contactaţi serviciul de asistenţă al Centrului de asistenţă online.
SOAP
Există la Fleetboard o modalitate de conectare SOAP?
Fleetboard vă oferă o interfaţă SOAP pentru integrarea datelor telematice Fleetboard în propriile dvs. sisteme IT.
Informaţii suplimentare găsiţi la https://webservices.fleetboard.com
Pentru întrebări de natură tehnică vă rugăm să contactaţi webservices@fleetboard.com
TAHOGRAF SMART
În vehiculul dvs. este montat un tahograf Smart. Ce trebuie să luaţi în considerare?
- Din 15.06.2019 este obligatoriu nou Tahograf Smart (DTCO 4.0 / tahograf generaţia 2 la reînmatricularea vehiculelor
- Odată cu introducerea noului Tahograf Smart se introduc şi noi carduri de atelier, carduri de firmă şi carduri de şofer (carduri generaţia 2)
- Tahografele Smart pot fi configurate numai cu carduri de atelier din generaţia 2
- Cardurile de firmă şi cardurile de şofer pot fi folosite în continuare, la expirare/înlocuire vor fi emise carduri de generaţia 2
Atenţie:
- Pentru vehicule cu Tahografe Smart nu există aprobare pentru calculatorul de bord Fleetboard TP4
- Vehiculele cu Tahografe Smart trebuie să fie echipate cu un calculatorul de bord TP5 / cTP
- Clienţii au nevoie de cea mai nouă versiune a cockpitului Fleetboard (1.28 sau mai nouă)
AVEŢI ÎNTREBĂRI LEGATE DE HARDWARE?
AVEŢI ÎNTREBĂRI LEGATE DE ACTIVARE/DEZACTIVARE?
ACTIVARE
Ce influenţează durata unei activări?
Durata unei activări este în funcţie de mai mulţi factori, ca de ex. sistemul hardware montat şi recepţia radio a acestuia. În plus, vă rugăm să vă asiguraţi că aprinderea este pornită pe timpul activării, cel puţin o dată pe zi.
Cum pot solicita activarea vehiculului meu?
Activaţi-vă vehiculul cu ajutorul formularului nostru de asistenţă online:
Centrul de asistenţă online
DEZACTIVARE
Cum pot solicita dezactivarea vehiculului meu?
Dezactivaţi-vă vehiculul cu ajutorul formularului nostru de asistenţă online:
Centrul de asistenţă online
AVEŢI ÎNTREBĂRI LEGATE DE FACTURĂ/CONTRACT?
Contract
Unde găsesc numărul meu de contract precum şi numărul de client?
Numărul de contract este numărul format din 10 cifre din contractul dvs., care începe cu „14”. Numărul de client este numărul format din 5 sau 6 cifre şi se află de asemenea în contractul dvs.
Pot efectua o conversie a contractului de la serviciul Managementul transporturilor la serviciul Messaging?
Este posibilă o conversie a contractului. În acest scop este necesară o modificare a contractului cadru. Pentru aceasta contactaţi persoana dvs. de contact de la distribuţie: Contacte vânzări.
Cât timp sunt stocate datele în sistemul Fleetboard?
În funcţie de tipul de date, sunt stabilite diverse termene de stocare, pe care le găsiţi în Prevederi privind protecţia datelor Fleetboard.
Unde găsesc un sumar al serviciilor mele rezervate?
Găsiţi serviciile dvs. rezervate în confirmarea dvs. de contract.
FACTURĂ
De ce mi se calculează o taxă de conectare şi/sau o taxă anuală?
Taxa de conectare şi/sau taxa anuală este parte componentă a contractului dvs. cu Fleetboard.
De ce este calculat un vehicul, deşi nu se mai află în parcul meu auto?
Vehiculul apare în acest caz a nu fi dezactivat. Puteţi solicita oricând dezactivarea unui vehicul pe care nu îl mai aveţi în uz, cu ajutorul formularului nostru online. În cazul în care deja aţi vândut sau returnat vehiculul, avem nevoie de o dovadă ca de ex. contract al partenerului de leasing sau factură de vânzare.
Când sunt întocmite facturile?
Facturile se întocmesc la începutul fiecărei luni.
Why was I billed for a connection and / or annual fee?
The connection and / or annual fee is part of your contract with Fleetboard.
Why am I billed for a vehicle that is no longer part of my fleet?
In this case, the vehicle appears not to have been deactivated. Using our online form, you can deactivate vehicles that you are no longer operating at any time. If you have already sold or returned the vehicle, we shall need proof in the form of e.g. a leasing partner contract or a sales contract.
When are the invoices written?
Invoices are written at the beginning of each month.
FLOTĂ PARTENER
Aş dori să solicit o flotă partener. Cum procedez?
Vă rugăm să selectați în Online Support Center, la „Ajutor administrativ”, mai întâi „Asociere flotă partener” și apoi „Solicitare asociere”.
Reţineţi că formularul trebuie să fie semnat de persoana de contact responsabilă a flotei proprii.
AVEŢI ÎNTREBĂRI LEGATE DE APLICAŢIILE FLEETBOARD?
Fleet.app
Ce funcţionalităţi oferă aplicaţia Fleet.app a Fleetboard?
> Analiza performanţei cu evaluarea stilului de conducere şi gradul de dificultate (cu privire la vehicul sau şofer)
> Înregistrarea cursei (poziţie, derularea rutei)
> Transmiterea de mesaje text către şofer
> Sumar al prognozelor privind timpul de conducere
> Timpi de conducere şi timpi de odihnă
De unde descarc aplicaţia Fleet.app a Fleetboard?
Aplicaţii Fleetboard pot fi descărcate din Google Play Store, Apple App Store.
Fleetboard Driver
Ce funcţionalităţi oferă aplicaţia Fleetboard Driver?
Informaţii importante pentru şofer din serviciile managementul timpului, analiza performanţei şi urmărire şi regăsire (Track & Trace)
Cum pot modifica numărul cardului de şofer în aplicaţia Fleetboard Driver?
Pentru aceasta logaţi-vă cu adresa dvs. de e-mail şi parola dvs. personală în Fleetboard Driver.
La fila „Profilul meu” aveţi acum posibilitatea de a modifica numărul cardului de şofer la „Înnoire card şofer”.
Cum înregistrez un şofer în aplicaţia Fleetboard Driver?
1. Înregistraţi-vă în aplicaţie cu numele dvs., adresa de e-mail, limba, parola şi acceptaţi Condiţiile Generale de Afaceri.
2. Veţi primi un e-mail pe care vă rugăm să-l confirmaţi.
De unde descarc aplicaţia Fleetboard Driver?
Aplicaţii Fleetboard pot fi descărcate din Google Play Store, Apple App Store şi din portalul de aplicaţii pentru camioane Mercedes-Benz.
PREMISE
Ce servicii Fleetboard trebuie să fi rezervat pentru a putea vedea în aplicaţia Fleetboard Driver date în Performance Coach, Time Manageri şi Camionul Meu?
Pentru următoarele vizualizări trebuie să fie rezervat serviciul corespunzător:
Pentru Time Manager trebuie să rezervaţi serviciul Înregistrarea timpului.
Pentru Performance Coach trebuie să rezervaţi serviciul
Analiza performanţei.
Pentru Camionul Meu trebuie să rezervaţi serviciul
Urmărire şi regăsire (Track & Trace).
Cum pot să văd în calitate de şofer informaţii în Performance Coach, Time Manager şi Camionul Meu?
1. După înregistrare şi prima conectare, este afişată verificarea cardului şofer.
2. Parcurgeţi următorii patru paşi.
3. Adăugaţi apoi în aplicaţie cardul şofer şi ţara în care a fost emis
4. Adăugaţi kilometrajul vehiculului Fleetboard la care este introdus cardul şofer
5. Deplasaţi-vă cca. 15 minute cu vehiculul dvs. pentru ca datele să fie transferate
6. Fleetboard verifică acum automat dacă datele introduse în aplicaţie corespund cu datele Fleetboard
7. (Vă rugăm să reţineţi că verificarea poate dura până la 24 de ore)
8. Dacă verificarea este încheiată cu succes, dispecerul dvs. primeşte automat un mesaj în cockpit pentru aprobarea datelor
9. De îndată ce datele sunt aprobate, vă vedeţi datele în aplicaţie.
10. Dacă verificarea nu este încheiată cu succes, verificaţi datele introduse de dvs. şi repetaţi verificarea cardului şofer.
11. Dacă totuşi verificarea nu este posibilă, contactaţi-ne direct prin intermediul aplicaţiei.
Contact
Contact
Mă interesează produsele/serviciile Fleetboard. Cui mă pot adresa?
Aici găsiţi o listă cu contactele noastre de distribuţie: Contacte vânzări
Unde pot trimite o cerere de angajare / afla starea cererii mele de angajare?
Cererea dvs. de angajare trebuie transmisă prin intermediul www.daimler.com/career. În acest portal puteţi interoga în plus starea actuală a cererii dvs. de angajare.
De unde pot cumpăra articole promoţionale Fleetboard?
Articolele noastre promoţionale nu sunt de vânzare. dacă sunteţi interesat, vă rugăm să vă adresaţi persoanei dvs. de contact pentru distribuţie.